ceva din ce conteaza

"Nu contează să ai mulţi bani, important este să ai destui." matem. Alexandru Ghe. Radu

vineri, 25 ianuarie 2013

Pe cararea vietii,

Pe cararea vietii-n acelasi sens mergand
In rabla asta far'volan ce o conduc acum
In dreptul tau cand am ajuns, usor
Din mers deschis-am geamu-ncetisor.

Prin soapte-n universul tau eu am privit
Figura trista-n nostalgie ti-am descoperit
O lupta-n tine ai tradat atunci pe loc
Iar eu simtit-am sufletu-ti in chinuri si-n foc.

Un foc ce-l stiu caci nu m-a ocolit
M-a ars destul, acuma-i jar mocnit
Am reusit sa nu-i mai simt durerea
Doar inchid ochii, imi apari si simt placerea.

Nu e acea placere ce-o vreau sa fie aparte
Ci doar iluzia ce-o lasa durerea care scade;
Facut-au cei putini si mari durerea sa-mi scada,
Dar si ca tu mi-apari din ce in ce mai draga.

Sensibila, tu simti si-ai vrea sa ne grabim
La cap de drum s-ajungem sa ne intalnim
Dar de-l catam in fata-l vedem la orizont...
IUBIREA dintre noi si rodu-i te alina in prezent.

15 ianurie 2013









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Simti ca vrei sa spui ceva, scrie aici