ceva din ce conteaza

"Nu contează să ai mulţi bani, important este să ai destui." matem. Alexandru Ghe. Radu

duminică, 23 decembrie 2012

Iubirea din durere

   Draga mea, ti-am trimis aceste versuri izvorate din suflet, pentru a intelege ca sunt valori inestimabile pe lumea asta ce nu pot fi calcate cu cizma de nimeni; ele exista sau nu; ti se intampla sau nu.
   As dori ca la citirea lor sa te bucuri mult, iar de te vei trezi cu lacrimi in ochi, acestea sa fie de bucurie, si ori de cate ori vei simti ca durerea si dorul te cuprind, citeste-le si vei simti iar bucuria si speranta cum apar din nou, pentru ca tu stii ceea ce conteaza cu adevarat in viata.

                 IUBIREA DIN DURERE

In viata pamanteana ce noua ne-a fost data
Pierdem sau castigam adesea, dar iata ca odata
O cizma cu putere de langa tine m-a zvarlit
Lacrimile te inunda, deodata chipul ti-e umbrit.

Trec zile grele pentru tine, preced cumplite nopti
Ma vrei mereu in preajma si parca numai poti
Speranta-n ochi ti-e pururi, caci sigur nu gresesti
Cand simti si tu iubito ce tare imi lipsesti.

Vin dimineti si seri, una ca alta tot mai friguroasa
Si gandu-ti zboara spre caldura caminului de-acasa
Si chiar de ochii tai nu vad faptura mea alaturi
Tu simti iubita mea, iubirea mea in flacari.

Dar inima-ti vioaie, doar tu stii ce-ti sopteste
In cele clipe grele cand trupul meu lipseste
Te-ntrebi ce e cu tine, ramai incremenita
Suvoi de lacrimi te inunda si plangi ca esti iubita.

Desi ti-e trupul obosit de-atata suferinta
In chin se zvarcoleste si-i plin de cea dorinta,
Ma vrei alaturi iarasi, la sanii tai sa ma apropi
In brate sa ma strangi cu dor, cu totul sa te darui.

Si-adormi incet-incet cu gandul tot la mine
In vis un inger grijuliu se-apropie de tine:
" - Durerea ti-a adus femeie iubirea ce-ai dorit!
Aceasta e iubirea ce-o asteptai de mult? "


02 decembrie 2012



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Simti ca vrei sa spui ceva, scrie aici