ceva din ce conteaza

"Nu contează să ai mulţi bani, important este să ai destui." matem. Alexandru Ghe. Radu

vineri, 30 noiembrie 2012

Scumpului meu fiu de SF. ANDREI

             De sfântul Andrei

De ziua ta frumosul meu Andrei,
Din depărtarea unde sunt, și tu nu vrei
Ca să mai stau și lângă voi să fiu,
Eu îți trimit o poezie-n dar, pân-o să vin:

De ziua ta istețul meu băiat,
Tu să te bucuri, să nu simți că sunt plecat,
Cu frățiorul tău frumos să vă jucați!
Pe mami-n joc cu voi s-o antrenați!

De ziua ta ascultătorul meu fecior,
Te-asigur că îmi este tare dor
De clipele când împreună noi vom sta,
Cu tati și cu mami, te vei bucura.

De ziua ta sensibilul meu fiu,
Eu îți doresc: curaju-n piept păstrează-l viu!
Increde-te in tatăl tău și mama ta cea bună,
Cu frățiorul tău, ajută-te împreună.

Și-ți mai doresc copilul meu de Sf. Andrei,
Să te păzești mereu de cei:
VICLENI, NEMERNICI, MINCINOȘI ȘI RĂI
Căci soarta-ți poate fi schimbată chiar de ei...

                                     25 noiembrie 2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Simti ca vrei sa spui ceva, scrie aici