ceva din ce conteaza

"Nu contează să ai mulţi bani, important este să ai destui." matem. Alexandru Ghe. Radu

marți, 3 mai 2011

scoala de Schumacher pe aleile Palatului Copiilor din Craiova

Azi in curtea Palatului Copiilor din Craiova, cand il duceam pe fiul meu la sah, am vazut cum printre alte activitati de dupa programul scolar, exista si una prin care unii copii sunt invatati sa conduca niste carturi printre alti colegi de-ai lor, acestia din urma pe post de jaloane, caci alt acces nu exista spre cele doua corpuri ale unitatii, ai celor pasionati de pictura, sculptura, dansuri, sah, s.a.)

Cand i-am spus instructorului ca de fapt nu formeaza niste copii care sa devina Schumacher, ci niste teribilisti care ca maine o sa-i vezi la curse ilegale prin oras, iar in cateo pauza de "raliu" laudandu-se "pai cand aveam io vreo un'spe ani, mergeam cu 60 la ora prin curtea scolii printre masini parcate si printre altii d'ai nostri care se holbau, unii chiar sperand sa ajunga ciumegi ca noi...
pai can' treceam pe langa cateun fraier din asta, sarea ala doi metri incolo...ha, ha, ha!"
sa vedeti ce raspuns mi-a dat acesta: "am eu grija, mata sa ai grija de copil cand vi aici si intri in curtea scolii" la care dupa ce i-am replicat: "pai daca eu voi fi fost deja pe jos, ca a scapat ala cartul in mine...?!" mi-a raspuns ca: "e problema lui"

Desigur ca am plecat...cu amaraciunea de a constata inconstienta unui instructor dar si a faptului ca niciun parinte nu a luat pozitie, ca si cand ceea ce se intampla ar fi fost ceva normal!

http://www.youtube.com/watch?v=mB4aTJ-woQ0

Oare chiar trebuie sa fie ranit sau nenorocit un copil, pt ca legea sa se aplice in tara asta?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Simti ca vrei sa spui ceva, scrie aici